Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
23-12-20631
Issue Date
05/11/2023
Created By
SHashim
Last Update
09/12/2023
Updated By
SHashim
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>مركز مدينة حمد الصحي اتصل وال احد يرد لالعتذار عن موعد تطعيم ابنتي المريضه واخذ موعد جديد</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p> بالإشارة الى الموضوع المذكور اعلاه ، نفيدكم علماً بأننا قمنا بالاتصال بالعميل المذكورة بياناته أعلاه و أوضحنا لها بأن واجبنا هو ضمان توفير الرعاية الصحية ذات الجودة العالية لجميع المرضى، كما قمنا بالتحقق من موضوع الشكوى و أخذ كافة المعلومات المتعلقة بها ، فبخصوص عدم الرد على بدالة المركز فقد أوضحنا بأنه قيد يكون بسبب انشغال الخط مع عميل اخر كما قمنا بالتأكيد على الموظفين بضرورة التأكد من الرد على البدالة، كما تم تقديم الخدمة المطلوبة للعميلة.</p> <p> أخيرا شكرت المريض الجهود المبذولة في المركز لخدمة المرضى وتم شكرها على ملاحظاتها وأن الادارة تسعى دائما لتقديم خدمات متميزة للمرضى والمراجعين وترحب بجميع الاقتراحات والملاحظات بما يخدم هدفها. </p>
Back
Delete