Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
24-01-79251
Issue Date
31/12/2023
Created By
Sawsan Mohammed
Last Update
02/01/2024
Updated By
Sawsan Mohammed
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>قمنا بزيارة المركز اليوم لعلاج أبنتي حديثة الولادة الحوراء عبدالله وبعد الأنتظار على التصنيف رفضت الموظفة بكونتر التسجيل تسجيل أبنتنا بسبب عدم جاهزية البطاقة الذكية للمولودة حيث يوجد لدينا فقط الرقم المؤقت المقدم من مجمع السلمانية الطبي وطلبت دفع 7 دينار لأن المولودة غير بحرينية علماً بعرضنا بطاقات الأب والأم وخرجنا من المستشفى دون علاج وقد كان أسلوب الموظفة في التعامل سيئ ولا تحس بالرحمة تتجاه الطفلة اللتي كانتمستمرة بالبكاء </p> <p>رقم الطفلة المؤقت T104491892</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<h2>تم التواصل مع العميل وتم شرح آلية التسجيل كما تم التوضيح لها بضرورة إبراز هوية رسمية للمريض للتأكد من المريض وضرورة المبادرة لمراجعة الجهات الرسمية لأستصدار الوثائق الرسمية للمولودة لتلافي التأخير عند التسجيل كما سيتم التنبيه على الموظفة بخصوص حسن التعامل مع المراجعين والمرضى</h2>
Back
Delete