Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
24-01-83621
Issue Date
21/12/2023
Created By
Muneer Jassim Albahhar
Last Update
02/01/2024
Updated By
Muneer Jassim Albahhar
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>السلام عليكم ، في مركز انجنير الصحي حاولت استلام بطاقة صحتي ثلاث مرات حيث أنه من المرة الأولى استلمت بطاقة زوجي و أولادي فقط و ليست بطاقتي ( في ١٣ أغسطس) ، و من حينها طلب مني المنسق في مكتب الخدمات أن أعيد زيارتهم للحصول على بطاقتي لاحقاً اذ أنهم لم يتمكنوا من إيجاد بطاقة صحتي الخاصة بي ( رنيم معتوق 970102500) , لقد ذهبت مرتين لمكتب الخدمات لطلب حصولي على بطاقة صحتي لكن تفاجأت بأن الموظف يقول أن في النظام مكتوب أني استلمتها ! أنا لم استلمها ، استلمت بطاقة زوجي و أولادي فقط في تاريخ 13 أغسطس 2023 , و إلى يومنا هذا كل مرة اسألهم عن بطاقتي يعاد الحوار بأن أراجعهم لاحقاً لأنه مكتوب استلمتها ؟؟!! أنا لم استلم بطاقتي و هم لم يستطيعوا من أول زيارة إيجادها ، أتمنى وضع حل للموضوع و طباعتها لي ، منسق المكتب طبع بطاقة لشخص لم يجد له بطاقته ، أما أنا يستمر في القول لي لاحقاً و راجعينا بعد شهر …. لمتى ؟ شكراً جزيلاً مقدماً</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع العميل وتم استلام البطاقه</p>
Back
Delete