Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
24-01-33455
Issue Date
04/01/2024
Created By
FSaffaf
Last Update
08/01/2024
Updated By
FSaffaf
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>خالل زيارتي لموعدي الى مركز صحي جدحفص ، قمت بحجز موعد عن طريق الحط الساخن ، ولم ُأسأل عن اي طبيب ادرج وال اعرف عند اي طبيب مدروجه تحته ، ذهبت وانتظرت موعدي قبل ٢٠ دقيقة من موعدي ، دخلت على الدكتور بالسالم وهو لم يرد التحية ، جلست انتظر سؤاله وهو ينظر الى كمبيوتره فجأة هو يقول ما تفهون ماتعرفون للحين ما تفهمون انتين مو تحتي مو مدروج بصوت مرتفع وروحي الى غيري وجيكي الكتاب ونزلي تحت الى حجز لش الموعد ! هل معقول من دكتور يتكلم بهاذي الطريقة ! هل معقول التواصل والتعامل مع المريض بهالطريقة ! دكتور علي العكري غرفة ١٦ مركز جدحفص الصحي</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع المراجعة و بعد استيضاح التفاصيل تم إعلامها بأن المريض من حقه تلقي العلاج حال وصول وقت الموعد خصوصا بأن الموعد تم أخذه مسبقا (أونلاين) و بأن الأسلوب الذي عوملت به غير مقبول بتاتا. تم تنبيه الطبيب كما تم ابلاغ الإدارة بالموضوع لاتخاذ الإجراء اللازم</p>
Back
Delete