Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
24-03-15784
Issue Date
06/03/2024
Created By
MKaabi
Last Update
06/03/2024
Updated By
MKaabi
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>السلام عليكم ورحمة الله و بركاته،، تم تقديم شكوى سابقاً بذات الشأن وتم حل المشكلة و لكن الآن اواجه نفس المشكلة(مرفق)، انا من سكنة منطقة حالة النعيم مجمع ٢٤٨ ونحن مسجلين في مركز بنك البحرين الوطني -عراد وتم تحويل الملفات الصحية لي و لعائلتي الو مركز بنك البحرين و الكويت في الحد. ارجو التكرم بحل المشكلة واعادة تحويل الملفات الصحية في النظام الالكتروني الى مركز بنك البحرين الوطني في عراد. شاكرة ومقدرة حسن تعاونكم</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم الاتصال بالعميل واخباره بأنه سبب اظهار موعده على مركز بنك البحرين والكويت بالحد بسبب انه الدكتوره المختاره مسبقا في برنامج اختر طبيبك كانت تعمل في مركز بنك البحرين الوطني بعراد وانتقلت الى مركز بنك البحرين والكويت بالحد وانه حاليا خلل نظام تغيير طبيب العائله وانه جاري اصلاح الخلل وانه سيتم تغيير طبيب العائله الى طبيب موجود في مركز بنك البحرين الوطني بعراد</p>
Back
Delete