Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
24-03-82299
Issue Date
18/01/2024
Created By
NMushaimea
Last Update
21/03/2024
Updated By
NMushaimea
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>اسوء مركز صحي مركز مدينة عيسى الصحي دائما تعامل سيء جدا من الاستقباال اليوم اختي مريضة و تعبانة رايحة المستشفى و المستشفى فاضي اخذت رقم و تنتظر عشان الاستقبال يعطونها موعد الموظفين قاعدين ماينادون الارقام و غيرها شخصين اخذو ارقام عقبها و بدون انتظار راحو لهم و خلصو امورهم و يوم اختي راحت للموظفه الموظفه ترد من طرف خشمها و باسلوب سيء جدا و تقول لها ماناديت رقمج و تقول لها اختي تعبانه عطتها موعد بعد ساعتين !! شخص مريض يروح المستشفى عشان ينذل ! هاي مستشفيات حكومية وفرتها الحكومه للمواطنين يحصلون العلاج و الرعاية مو عشان موظفين يذلون المرضى و من قبل انا شخصيا صادني موقف مع المختبر رقمي كان ٩ و ماتنادي ارقام دخلت عليها طلبت منها تخلصني لان وراي دوام و رفضت بعدها اب ١٠ دقايق وحده من موظفات الاستقبال دخلت معاها ريال و دخلته قبل الكل الي ينتظر من الصبح عدم تعاون و اخلاقهم دايما سيئة مايعاملون المرضى بطريقة لائقة المريض يفضل يقعد في البيت ولا يروح يتعالج عندهم</p> <p> </p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع اخت المريضة و الاعتدار لها وكان موعد المريضة بعد ساعتين . و أخبرناها بأولوية كبار السنو ، و تم حث موظفين السجلات بتعامل بلطف مع المراجعين.</p>
Back
Delete