Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
24-04-06443
Issue Date
07/03/2024
Created By
MAli11
Last Update
02/04/2024
Updated By
MAli11
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<h2>لاحظة على دكتورة الأسنان في مركز الحد بأن تتعامل مع المرضى بشكل افضل وان يكون لها بال وسيع مع الأطفال وتتكلم عدل اكلمها تحقرني قاعدة اعتذر منها مو قاعدة ترد علي </h2>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<h2>تم التواصل مع والدة المريض وقامت بسرد الشكوى المقدمة وكانت تنطق بألفاظ اساءة على الطبيبة التي قامت بعلاج ابنها (علاج العصب) بالإضافة الى الإساءة الى باقي الموظفين وانهم ماعندهم اخلاق ولا أدب .. وقد طلبت منها عدة مرات بأن تتكلم بأسلوب جيد وان لا تغلط بأي اساءة على الموظفين .. ووضحت لها ان الطبيبة كانت مستاءة من الاسلوب وعدم احترامها في العيادة .. لذلك عندما اعتذرتي لم ترد عليكي الطبيبة بسبب سوء المعاملة ولكنها قامت بواجبها وادت عملها في علاج الابن بالرغم من عدم تعاونه ورفضه للعلاج واصرارك على علاجه بالقوة بالرغم من نصيحتها لكي بأن يزور العيادة الصباحية لضيق الوقت والتأخير في انتظار المرضى لتقديم العلاج لهم. </h2>
Back
Delete