Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
24-04-60671
Issue Date
08/04/2024
Created By
MKaabi
Last Update
09/04/2024
Updated By
MKaabi
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>تم مراجعة مركز بنك البحرين الصحي - عراد لتلقي العلاج لدى الدكتور مصطفى ابو العزب وتم تلقي العلاج اللازم وبناء على حالتي الصحية تم منحي اجازة مرضية لمدة يوم واحد وبعجد التوجه للاستقبال لاستلامها تم ابلاغي من قبل الموظف بأنه تم تغيير النظام ولابد من استخراجها عبر الباركود المخصص وقمت بنفي الوقت بتفعيل الخطوات وتبين عدم وجود الاجازة وقال لي الموظف لاتغلق لاتصدر الاجازة في نفس الوقت حاول بعد ساعتين بتحصلها في الموقع وتعدى يوم كامل ولم تصدر الاجازة هذا الاجراء غير مرن للمرضى لايد ان يتم اصدارها فوراونحن في عصر تطور لايستدعي كل هذا الانتظار يرجى التواصل معي حتى يتم تسليمها لجهة العمل حاولت الاتصال بالمركز لمساعدتي ولكن لا احد يجيب على المكالمات</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p> تم الاتصال بالعميل وتم حل مشكلته وتم اخباره بأنه سيتم رفع الملاحظات للجهات المختصه للنظر فيها </p>
Back
Delete