Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
24-05-62191
Issue Date
28/01/2024
Created By
IDarbas
Last Update
12/05/2024
Updated By
IDarbas
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>ارسال رسالة نصية للمرضى في حال انتهاء تجديد الدواء</p> <p> </p> <p>الرجاء تجديد الدواء في حال الدخول على الدكتورة وعدم التأخير مثل ما حصل مع غرفة 7</p> <p>تعطيل المريض المزمن لغاية انتهاء عدد المرضى</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع المريض ولم يكن هناك اي رد من قبلهم</p> <p>وتم مناقشة الموضوع في مجلس الادارة مع توصية مسئولة الصيدليه برفع مقترح الى الادارة وبحث امكانية ارسال رسائل النصية.</p> <p>والمتبع حاليا هو ان يقوم الموظف الصيدلية باخبار المراجع في اخر استلام بضرورة مراجع الطبيب لتجديد الوصفة</p> <p>-------------</p> <p>25/03/2024</p> <p>تم اخذ التفاصيل وتم اخبار المريض بانه دائما يتم توجيه جميع العاملين في المركز الصحي لوضع اولوية العلاج لكبار السن ومراعاة عدم التأخير وسيتم اعادة التوجيه بذلك</p> <p>وعن امكانية ارسال رسالة نصية في حال انتهاء وصفة المريض تم التواصل مع مسئولة الصيدلية السيدة آسيا التي وعدت بنقل المقترح عند الاجتماع مع الادارة</p>
Back
Delete