Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
24-05-89068
Issue Date
08/05/2024
Created By
Muneer Jassim Albahhar
Last Update
21/05/2024
Updated By
Muneer Jassim Albahhar
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>ذهبت الى مستشفى انجيير في تاريخ 18 ابريل 2024 لتحديث بيانات طبيب العائلة لتسنح لي الفرصة ان احجز من البرامج صحتي تلقائيا ان اردت اخذ موعد. لكن الموظف استقبلني بأسلوب فظ وبطريقة سيئة وبالاضافة الى ذلك عندما اعطاني استمارة تحديث بيانات طبيب العائلة وقمت بملئها ولكن فوجئت انه حتى اليوم بتاريخ 7 مايو 2024 لم يتم تحديت البيانات حتى الان ولا استطيع حتى الان اخذ الموعد من برنامج صحتي وبتاريخ 1 مايو 2024 (يوم الاعمال )ذهبت الى المستشفى ذاته بهذا التاريخ واستقبلتني موظفة واخبرتها بما حصل ف اخبرتني بأسم الشخص الذي تعامل معي بتاريخ 18 ابريل 2024 ويدعى محمد حسن ويعمل كاتبا بهذا المستشفى </p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع صاحبة الشكوى والاستماع الى ملاحظاتها وتم افادتها بأن الموقع به صيانه حاليا وسيتم عمل اللازم حال تفعيله من جديد وبالنسبة الى الموظف المعني تم التحدث معه والتنويه عليه بخصوص اسلوب التعامل</p>
Back
Delete