Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
24-05-59461
Issue Date
23/05/2024
Created By
MAli11
Last Update
23/05/2024
Updated By
MAli11
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<h2>السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شكوى مقدمة على مركز الحد الصحي قسم الصيدليه ) ارحو منكم تدريب البعض من الموظفات لكيفية استقبال الزبون وكيفية التعامل معه والتركيز في الوصفه واعطاء الزبون العلاج اللازم المذكور في الوصفه ، اليوم وقبل تقريبا ساعه كنت متواجده وكانت زحده من الموظفات متشتته غي التركيز بسبب الفضول المسيطر عليها والتحدث في شئون الاخرين واسباب عده سوف اذكرها عند التواصل معي من الجهه المختصه . للعلم بعد اخذ الوصفه للاهل تم اكتشاف ادويه مهمه ليست موجوده، لذا سوف نضطر اللستئذان من العمل والذهاب مره اخىى لمراجعتهم .. بسبب قلة تركيز واهمال الموظفه ؟!</h2>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>السلام عليكم<br /> تحيه طيبه وبعد<br /> تم التواصل مع المريضه مقدمة الشكوي والاستفسار عما حدث والاعتذار عما بدر من الموظفه وسيتم اتخاذ الإجراءات ضد الموظفه المعنيه<br /> وهذا مالزم ولكم مني جزيل الشكر والتقدير</p>
Back
Delete