Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
24-06-54461
Issue Date
30/05/2024
Created By
KHajeri
Last Update
02/06/2024
Updated By
KHajeri
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p><br /> اكثر من ٥ شهور ومنتظر تنحل مشكلة طبيب العائله والى اليوم لم تنحل المشكله وهذه تقريبا المره الثالثه اقدم فيها شكوى وللاسف الرد يكون بدون حل جذري للمشكله يعني الرد لمجرد الرد فقط وليس لحل المشكله. على الاقل يجب فتح حجز المواعيد عبر تطبيق صحتي لاننا وبسببكم لا استطيع حجز موعد، طبعا راح تقولوا عبر الاتصال او الحضور لاكن اذا تتصل على شان تحجز موعد لن يرد عليك الموظفين الا بعد ساعه او ساعتين من الاتصال واحيانا لا يردوا واذا تروح المركز يعطوك موعد بعد ثلاث ساعات، كل طلبي هو ان استطيع ان احجز موعد بكل سهوله وبساطه حالي حال اي مواطن آخر وليس لي ذنب في اي عذر تقدموه، اتمنى ان تنتهي هذه المعاناة التي امدت لاكثر من ٥ شهور بحل حقيقي ونهائي لا ان تردو علينا بردود لا تحل المشكله على الاطلاق.</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>خصوص النظام الى الان مغلق وقد تم التواصل مع المريض مسبقا واخذ جميع البيانات المطلوبة لكن المريض يعيد تقديم الشكوى </p>
Back
Delete