Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
19-08-66984
Issue Date
01/08/2019
Created By
MAli11
Last Update
20/02/2020
Updated By
MHabib2
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<h3>تم الدخول على الدكتوره ريم للتاكد من التحاليل حيث اعاني من حساسية في القدم ولكن لم يتم ابداء اي اهتمام للمريض،تمسك الهاتف باليد الاخرى و تخبر بأن التحاليل جيده بشكل عام و ان الحساسية في الجلد لايمكن معالجتها هنا ولا يوجد تحويل، في حين دكتوره اخرى قامت بذكر تفاصيل التحاليل وتم صرف ادوية من قبلها وكذلك تم التحويل لمستشفى اخر</h3>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم الاتصال بالمريضة بتاريخ (١/٨/٢٠١٩) الساعة١٣:٠٠</p> <p>والاستفسار عن محتوى الشكوى</p> <p> </p> <p>كانت جالسة غرفة الانتظار ولم تسمع الدكتورة تنادي على أي مريض</p> <p>دخلت الى غرفة الطبيبة وقالت ان لديها موعد معها</p> <p>اخبرت الطبيبة انها تريد نتيجة التحاليل وإنها تعاني من تغير في الجلد</p> <p>قالت الطبيبة للمريضة ان تحاليلها OK </p> <p>وعندما قالت لها عن التغير في الجلد ردت الطبيبة انها لا تعلم ما هذا التغير وانه لا يمكن معالجتها او تحويلها للجلدية</p> <p>(هذا ما قالته المريضة)</p> <p> </p> <p>تم فحص المريضة في نفس اليوم ٢٤/٧/٢٠١٩ وتم شرح التحاليل بالتفصيل، أعطيت تحويل للجلدية وتم صرف الادوية المناسبة للحالة</p> <p>reply to the complaint by Dr Reem</p> <p>To:</p> <p>Hesa Yaser Ali AbdulKarim;</p> <p>...</p> <p>This message was sent with high importance.</p> <table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"> <tbody> <tr> <td> </td> </tr> </tbody> </table> <p>Download all</p> <p>Get more apps</p> <p>Action Items</p> <p>regarding this patient complain of tasneem , I checked the list on 24 july 2019 that she came to check her results and her results were within normal and of course that I informed patient that her results within normal , and I did not remember that if the patient told me about her skin problem and if she told why I did not refer the patient to dermatology,y we do referral always for unknown diagnosis in local health center to secondary care , and patient seen before her appointment at 17:59 and her appointment at 18 : 07 and my phone always on the deck in front silent . </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p>تم ابلاغ الطبيبة عن الشكوى. كما تم تنبيه على الطبيبة الى الاهتمام بالمريض وعدم استخدام الهاتف في أوقات العمل</p> <p> </p> <p>هذا ما لزم وتم اقفال الشكوى</p> <p>تحياتي</p> <p>د. حصة ياسر</p> <p>نائب رئيس مجلس الإدارة مركز بنك البحرين و الكويت الصحي</p> <p> </p> <p> </p>
Back
Delete