Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
24-09-12331
Issue Date
20/08/2024
Created By
NMushaimea
Last Update
03/09/2024
Updated By
NMushaimea
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>أسوأ مختبر في مركز مدينة عيسى الصحي من قبل قدمت شكوى لكن من غير أي تغيير أو تقدم الواسطات عندهم شغالة قبل كل شيء وفوقها يردون بقلة أدب رقمي صار له أكثر من ساعة انتظر دوري و جدامي يدخلون ناس أرقامهم للحين ما وصلت حتى ولما دخلت أسمع الموظفة تقول للمريضه اللي توها واصلة انتظري شوي علشان ما يبين دخلتج قبلهم !!وقت اللي سألتني متى بيوصل دوري يردون علي بقلة أدب ويتكلمون ‏ بين بعضهم أن نشرح وما يستمعون ترى نفهم ونشوف الواسطات واللعب إلى متى الاستهتار والواسطات وكل مرة لازم موظفة الاستقبال أجوفها يايبه احد من صوبها وتدخل قبل الناس اللي تنتظر بالساعات الرجاء الرجاء حل المشكلة وكل ما نقول شي قالوا شنو نسوي عندنا نقص.</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع العميلة و تبيَن أن المعني في الشكوى متدربات (طالبات جامعة البحرين) في القسم و ليس الموظفات</p> <p>وتم ابلاغها بأن موظفي المركز يلتزمون بأرقامهم في حال رغبوا في سحب الدم</p> <p> و قد تفهمت العميلة الوضع و أبدت شكرها للموظفة التي تعاملت معها و شكرت حُسن تعاملها و أخلاقها</p>
Back
Delete