Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
24-09-88888
Issue Date
17/09/2024
Created By
IDarbas
Last Update
17/09/2024
Updated By
IDarbas
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>بالاشارة إلى رقم المراجعة السابق ٢٤٢٥٧٧٨٥٩٢ والمؤرخ في ٢٧/٥/٢٠٢٤ وحالته مغلق، نود التأكيد بالرغم من اغلاق الشكوى من قبلكم إلا أنه لم يتم معالجة المشكلة، علماً بأننا قمنا بكافة الاجراءات المطلوبة ومنها ملء الاستمارة عبر الحضور الشخصي للمركز كما أننا راجعنا المركز الصحي بنفس الخصوص اليوم ١٧/٩/٢٠٢٤ ، ولم نحصل على اجابة واضحة، نكرر طلبنا في ضرورة تغيير طبيب العائلة الذي تم اختياره لنا عشوائيا والذي لا يتناسب معنا بتاتاً، آملين النظر بشكل عاجل في طلبنا وذلك لاقتراب انتهاء ٤ شهور من دون حل</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>السلام عليكم</p> <p>تم الإتصال بالمراجع</p> <p>وإبلاغه بأن أوراق التغيير قد تم تحويلها للجهات المختصه</p> <p>وننتظر من الجهة المختصة تغيير الطبيب للمراجع</p> <p>وتم إبلاغه في حال تم التغيير سوف يتم الإتصال به</p> <p>او مراجعة الجهة المختصة بذلك</p> <p>تحياتي</p>
Back
Delete