Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
19-02-02416
Issue Date
28/01/2019
Created By
MMahmood
Last Update
25/09/2019
Updated By
MMahmood
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>all doctors and staff are so polite and friendly specislly doctore Noora is very gret and understads very well the piation problem and externely thankfull for the servise .</p> <p>evething is perfect > Keep up the good servise</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم الاتصال بالمريض وشكره على الكلام المكتوب في البطاقة ، هو اجنبي الجنسية مقيم في البحرين منذو 20 عام ، وقال انه دائما مايتعالج في المستشفيات الخاصة لاكن نصحه احد اصدقائه بالعلاج في مركز الحورة الصحي لان عنوان سكنه تابع للمركز وفعلا حظر للعلاج في المركز واثنى على الخدمات المقدمة في المركز واثنى على جميع الموظفين في المركز ويتلقى دائما العلاج الممتاز والخدمة ممتازه وخص بالثناء د.نورة الرميحي لمعاملتها الممتازة مع المرضى وجودة العلاج الذي تقدمه ايضا ويقول لو يستطيع التعبير باللغة العربيو أو الأنجليزية بشكل افضل لكتب رسالة اخرى وارسلها لوزرتنا الموقرة يشكر فيها جميع العاملين في المركز</p>
Back
Delete