Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
24-12-39792
Issue Date
25/12/2024
Created By
Muneer Jassim Albahhar
Last Update
29/12/2024
Updated By
Muneer Jassim Albahhar
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>تحية طيبة وبعد، أتقدم بشكواي ضد مركز إنجنير الصحي بخصوص ما واجهته من إهمال وعدم اهتمام بحالتي الصحية. قمت بزيارة المركز في الفترة المسائية الساعة 5:10 مساءً وكنت أعاني من ارتفاع في درجة الحرارة، صداع شديد، وتعب واضح. ورغم وضوح حالتي الصحية، أفاد الموظفون بأن حالتي ليست طارئة، ولن يتم التعامل معها إلا في اليوم التالي. أطالب بالتحقيق في الأمر، حيث كان من الواجب تقديم الرعاية الطبية اللازمة فورًا، خاصة أنني كنت أعاني من أعراض تستدعي اهتمامًا عاجلًا. آمل منكم اتخاذ الإجراءات المناسبة لضمان عدم تكرار هذا الأمر</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع المراجع وتم الشرح له عن نظام اختر طبيبك ونظام التصنيف في الرعاية المستعجلة والاليات المتاحه لحجز المواعيد المسبقة ولكن المريض لم يكن مهذب في الكلام وقال (انا ما عندي كلام وياك ولا تتصل لي) واغلق الهاتف. وعلى العموم تم ايصال الفكرة له</p>
Back
Delete