Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
25-03-91479
Issue Date
10/03/2025
Created By
IDarbas
Last Update
12/03/2025
Updated By
IDarbas
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>السلام عليكم تحيه طيبه وبعد انه عندي شكوى على مركز حمد كانوا الي في الرفاع الصراحه المركز الموظفين فيه الي في الاستقبال وجهة المواعيد والبداله فيهم اهمال ماصار ولا يستوي في اي جهه حكوميه او خاصه يعني اذا تروح الفرع ماعنده الجواب الصحيح لسوالك واذا تتصل اذا عندك حاله طارئه تبي تكلم احد منهم ولا احد يشيل التلفون تبي اتغير موعد تبي تاخذ موعد عندك سوال محد يرد عليك يعني انه اليوم متصل ١٥ مره ولا احد رد علي وهذي الشي مو من احين من فتره هذي الاهمال موجود في هاي المركز</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>السلام عليكم</p> <p>تم الإتصال بالمراجع لتوجيه له الإعتذار عن ما بذر من القسم</p> <p>وتم توجيه خطاب بالتعامل مع المراجعين والرد على مكالماتهم</p> <p>وحتى جميع إستفساراتهم بالطريقة اللائقة التي تخدم</p> <p>آلية وسياسة إدارة المراكز الرعاية الصحية</p> <p>في التعامل وحسن الرد على جميع العملاء والمراجعين</p> <p>مع تحياتي</p> <p>إسماعيل درباس</p> <p>إداري مركز حمد كانو</p>
Back
Delete