Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
25-03-41009
Issue Date
16/03/2025
Created By
KHajeri
Last Update
09/04/2025
Updated By
KHajeri
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>عند دوام رمضان للمراكز الصحية</p> <p>يكون الصيدلية بها شخص لا يصح ان تعلق الصيدلية يجب ان يكون واحد فقط</p> <p>قمة الاهمال والتعامل بالتعالي مع المرضى الصيدلية فقط قمة قلة الذوق</p> <p>9/3/2025 الساعة 6:15</p> <p>حضرنا للمركز الكل على مكانه وانتهينا من الطبيب للاسف عقب نصف ساعة من بعد 6:15 الصيدلية مابها احد</p> <p>وجلسنا ننتظر وعندما عادو للعمل وبعد تقول كنا نفطر وجلست واحدة فقط للمراجعين والثانية ترتب الادوية رغم ان المراجعين كثيرين وينتظرون ومعظمهم من وقت اذان المغرب.</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع المريضه للاستفسار عن شكواها واستيضاح الامور</p> <p>وكانت الشكوي عدم وجود احد من موظفي الصيدليه وقت الافطار وذهابها لتفطر وعادت مره اخري وكانت تريد ان يتم الصرف لها بنفس الرقم والذي مر عليه وقت</p> <p>وبالتحقق من الموظفين اكدوا انهم كانوا يتابعون وجود المرضي من عدمه ولم يتم الكونتر خالي سوي 10 دقائق مع التاكد من عدم وجود مرضي وهذا مالزم</p>
Back
Delete