Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
25-03-24759
Issue Date
18/03/2025
Created By
MAteeq
Last Update
19/03/2025
Updated By
MAteeq
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>في مستشفى جدحفص الساعة ٨ و ٤٠ مساءً تقريباً وصلت للمركز و اخذوا رقمي الشخصي و دخلت غرفة التصنيف و من ثم رجعت للتسجيل ليعطوني رقم غرفة و اخبروني غرفة ٧. بعد ذلك ذهبت و انتظرت قرابة الساعة كاملة و رجعت للتسجيل ليخبرني ب ان رقمي ليس موجود و ليس لدي موعد. طلبت منهم ان يعطوني موعد في الحال و اخبرني بالرجوع للغرفة ٧. المشكلة انحلت و لكن احب التبليغ عن الاهمال و التأخير بلا داعي . تاريخ الحدث هو تاريخ الشكوى المقدمة . هذه ليست اول مرة يتم فيها التأخير بهذا الشكل في مواعيد المستشفيات الحكومية .</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع المريضه و الاعتذار عن الموقف الذي حصل عن طريق الخطأ و بسبب ضغط المرضى لم يتم تثبيت الموعد للمريضه و في وقت رجوع المريضه الى القسم تم تسجيلها و معالجتها في نفس الوقت </p> <p>تم التنبيه على جميع الموظفين بضرورةالدقة في تسجيل مواعيد المرضى </p> <p>شكرا </p>
Back
Delete