Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
25-05-20044
Issue Date
26/05/2025
Created By
FSaffaf
Last Update
26/05/2025
Updated By
FSaffaf
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>السلام عليكم .. حصلت معانه حادثه في مركز انجينير و حبيت اوصل شكوى، الحادثه هي ان الوالده راحت للمركز الساعه ٨ صباحاً بسبب ارتفاع الضغط و الام حاده في المعده، موظف الاستقبال قالها موعدج ٩:٣٠ انتظري لين ينادون اسمج و لما طافت ٩:٣٠ الوالده دخلت عالدكتور و خبرها ترجع للاستقبال لان اسمها مو موجود اساساً ! فلما رجعت لنفس الموظف بدون ما تكلمه قال لها روحي غرفه ٦ بينادونج ! ونفس الشي بعد انتظار مانادوها و دخلت عالدكتوره و الدكتوره عالجتها على الرغم ان الموظف ما دخل اسمها ! و لما رجعت له الوالده تقوله ليش مادخلت اسمي ؟ قال لها تعالجتين او لا ؟ يلا لا ترفعين صوتج !!! هذا الموظف لازم ياخذون معاه اجراءات عاجله لان يستهتر بارواح الناس ! و اذا تبون نحظر و نقدم شهادتنا للادارة في المركز حاضرين و الموظفين و الدكتوره شهود عالحادثه. اتمنى ما تمر مرور الكرام لان الموضوع خطير و بكره ممكن يكلف م</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع صاحب الشكوى وعمل اللازم</p>
Back
Delete