Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
19-09-61422
Issue Date
24/06/2019
Created By
KHajeri
Last Update
20/02/2020
Updated By
MHabib2
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>حضرت المستشفى في تمام 10:20 بعد الانتظار إلى 11:30 ذهبت للدكتورة للاستفسار عن الموعد فعاملتني الدكتورة لبنى بتعامل غير حضاري للعلم الدكتورة لبنى متأخرة جدا</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع المريض بخصوص الشكوى المقدمة منه على الدكتورة لبنى عبدالتواب حيث افاد المريض انه حضر المركز في الساعة 10:20مساءا و بعد الأنتظار ذهب المريض الى الطبيبة للأستفسار عن موعده فقامت الطبيبية بالرد عليه بأسلوب جاف و غير مناسب مما اضطره لتغيير موعده على طبيب اخر . تم الشرح للمريض ان ممكن ان يتأخر الطبيب عن الموعد المعطى للمريض بسبب بعض الحالات الطارئة المسجلة على الطبيب مما يستدعي معاينتهم بشكل مستعجل و بالتالي ممكن ان يتاخر بعض المرضى عن مواعيدهم .</p> <p>تم التنبيه على الطبيبة بضرورة تحسين اسلوب التواصل و الكلام مع المرضى .</p> <p>.د.هيفاء أحمد الجاسم</p> <p>11/7/2019 </p>
Back
Delete