Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
19-09-16256
Issue Date
21/07/2019
Created By
KHajeri
Last Update
20/02/2020
Updated By
MHabib2
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>emergency department not handling well. there is no priority for old there is no one who understand emergency mean please kindly if can improve</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>ردا على الشكوى المقدمة بتاريخ 21/07/2019.</p> <p>تم الاتصال بقدمة الشكوى بتاريخ 22/07/2019 الساعة 9.30 صباح لاستيضاح سبب الشكوى المقدمة بخصوص انتظارها مع والدتها في قسم المعالجة وعدم رضاها عن الخدمة المقدمة لها. فبينت مقدمة الشكوى بانها قامت بالانتظار لمدة 5-10 دقائق في قسم المعالجة للتصنيف بدون ان تتلقى اي مساعدة او بأن تقوم أحدى الممرضات بإعطاء اي مسكن آلام لتخفيف آلام والدتها. فتم إيضاح التالي لمقدمة الشكوى:</p> <ol> <li> <p>تم إدخال المريضة غلى داخل قسم المعالجة على كرسي متحرك ليتم تصنيفها بشكل أسرع في حال انتهاء احدى الممرضات من تقديم خداماتها للمريض السابق.</p> </li> <li> <p>أن قسم المعالجة معني بتصنيف الحالات المرضية فقط وغير مخول بصرف أي أدوية أو مسكنات طبية بدون وصفة طبية.</p> </li> <li> <p>يتم تصنيف الحالات وتقديم الاولوية بحسب شدة الحالات المرضية وقد تفهمت مقدمة الشكوى ذلك.</p> </li> <li> <p>كما تم الايضاح لمقدمة الشكوى بأنه لا يتواجد في القسم أي طبيب طوارئ .</p> </li> </ol> <p>وفي الاخير تفهمت مقدمة الشكوى الوضع العام لقسم التمريض كما أنها قدمت شكرها للتواصل السريع معها .</p>
Back
Delete