Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
19-09-72383
Issue Date
08/09/2019
Created By
KHajeri
Last Update
20/02/2020
Updated By
MHabib2
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<p>عدم التشخيص السليم</p> <p>القذف بكلمات غير لائقة</p> <p>تعامله جدا سئ وتأخير في الخدمة</p> <p>الدكتور ادوارد</p>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<p>تم التواصل مع المريض بخصوص الشكوى المقدمة منه على الدكتور أدوارد هنري , حيث افاد انه قام بمراجعة مركز المحرق الصحي يوم الأحد تاريخ1/9/2019 الساعة السادسة صباحا بسبب مرضه وفي أثناء معاينة الطبيب له (د. ادوارد هنري )أبلغه الطبيب أن لديه مشكلة في السيستم ولايستطيع تسجيل الأجازة المرضية له ومن ثم تم تسجيله عى طبيب أخر لتسجيل الأجازة المرضية و لكن اضطر للأنتظار و أبدى استيائه من التعطيل الذي حدث له ومن أسلوب الطبيب في التكلم معه .</p> <p> تم ابلاغ الطبيب بشكوى المريض و تم التأكد ان الطبيب فعلا كان لديه مشكلة في السيستم حيث قام بالتبليغ وتم الشرح للمريض ان الموضوع كان خارج ارادة الطبيب وان في الوقت الذي راجع فيه المركز يوجد طبيبان فقط مما أدى الى تأخره عند تحويله و التأكيد له انه تم تنبيه الطبيب لتحسين اسلوب التواصل.</p> <p> </p> <p>.</p> <p> </p> <p> </p> <p>د.هيفاء أحمد الجاسم</p> <p>16/9/2019 </p>
Back
Delete