Toggle navigation
Primary Health Dashboard
Log in
Register
Dashboard
Home
Dashboard
Cases
Edit
Edit Case
Reference No
19-10-66903
Issue Date
10/10/2019
Created By
MAli11
Last Update
17/10/2019
Updated By
MAli11
Status
Please Select -- Status --
Completed – Contacted the requester
Completed – Did not contact the requester
Irrelevant Request
Under Investigation
Resolution Date
Type
Please Select -- Case Type --
Administrative
Legal
Proffesional
Name
Personal ID
Telephone
Email
Case Received Channel
Please Select -- Case Received Channel --
Tawasul
Social Media
Administration Office in Health Centers
Complaints Box
Other Channels
Case Description
<h2>اشتكي على الدكتورة غدير يوسف على طريق الكلام و الاسلوب و التعامل معي عند الكشف</h2>
Category
Please Select -- Case Category --
Complaint
Enquiry
Suggestion
Appreciation
Sub Category
Loading...
-- Please select a category to show sub categories --
Section
Please Select -- Concerned Section --
Administration
Reception
Oral and Dental
Radiology
Doctors
Social Worker
Nursing
Care Unit
Medical Records
Pharmacy
Physiotherapy
Laboratory
Mother and Child Care
Priority
Please Select -- Priority --
High
Medium
Low
Admin Comments
<h2>بعد سؤال الطبيبة من قبل رئيس مجلس الادارة وتبين ان المريضة حضرت في الفتره المسائية وبعد المعاينة الطبيبة ابلغتها بأن حلتها تحتاج الى العلاج الذي دونتة لها وانها ستتحسن ، لكن المريضة ابلغتها بأنها تريد اجازة مرضية لنفس اليوم بتاريخ 1/10/2019م وانها لظروف لم تتمكن من الحضورالى المركز الصحي في الفتره الصباحية، ابلغتها الطبيبة بانها سوف تعطيها اجازه مرضية بناء على طلبها وليس الان حالتها في الوقت الحالي يستدعي الاجازة ، ثم قالت لها المريضة ( انا اول مرة اشوف طببة مثلك).</h2> <h2> تم التواصل مع المريضة من قبل د منى القاسمي و وتبين بأنها كانت تريد اجازة مرضية لانها لم تستطع الحضور للمركز في الفتره الصباحية، و ووضحت الدكتوره منى القاسمي للطبيبة التاكد من احقية الاجازة المريضة و اللتزام الطرفان بحسن التعامل.</h2>
Back
Delete