Reference No | 20-01-48751 |
---|---|
Issue Date | 30/12/2019 - RASHED KHALED ALI |
Last Update | 06/01/2020 - RASHED KHALED ALI |
Health Center \ Section | Hamad Kanoo Health Center \ Reception |
Status | Completed – Contacted the requester |
Resolution Date | 1/6/2020 12:00:00 AM |
Type | Administrative |
Request Details | |
Name | Dr Riyazuddin Mohammed |
Personal ID | no id |
Telephone | 36689189 |
Dr_riyaz@yahoo.com | |
Case Received Channel | Complaints Box |
Case Description |
lady receptionest on duty today 30/12/2019 at 10:00 pm behaved very rudly she has to be thought have to deal paitent & selctive
lady receptionest ruged to give her name behaved very rudly treating me like an animal she in not aware about her job and duty. please action to be taken against the femail receptionest. |
Admin Panel | |
Category | Complaint |
Sub Category | Behavioral |
Priority | Low |
Admin Comments |
تم التواصل مع المراجع لفهم الموضوع بالشكل الصحيح , اتضح بان المراجع سبب شكواه كان على اسلوب الموظفه من الحديث مع المراجع اتضح بانه قد قام بكتابه شكوى بنفس المصطلحات المذكوره ولنفس السبب على قسم الاطباء , وبعد التحدث مع الموظفه المعنيه تبين بان لم يكن هناك اي مشاده كلاميه وليس هناك خطا في الاجراءات كما ذكر هو في هذه الشكوى والشكوى السابقه. تم تنبيه الموظفه بحسن التعامل مع المراجعين . |