Case Details

Reference No 20-01-48751
Issue Date 30/12/2019 - RASHED KHALED ALI
Last Update 06/01/2020 - RASHED KHALED ALI
Health Center \ Section Hamad Kanoo Health Center \ Reception
Status Completed – Contacted the requester
Resolution Date 1/6/2020 12:00:00 AM
Type Administrative
Request Details
Name Dr Riyazuddin Mohammed
Personal ID no id
Telephone 36689189
Email Dr_riyaz@yahoo.com
Case Received Channel Complaints Box
Case Description

lady receptionest on duty today 30/12/2019 at 10:00 pm behaved very rudly she has to be thought have to deal paitent & selctive

 

lady receptionest ruged to give her name behaved very rudly treating me like an animal she in not aware about her job and duty.

please action to be taken against the femail receptionest.

Admin Panel
Category Complaint
Sub Category Behavioral
Priority Low
Admin Comments

تم التواصل مع المراجع لفهم الموضوع بالشكل الصحيح , اتضح بان المراجع سبب شكواه كان على اسلوب الموظفه من الحديث مع المراجع اتضح بانه قد قام بكتابه شكوى بنفس المصطلحات المذكوره ولنفس السبب على قسم الاطباء , وبعد التحدث مع الموظفه المعنيه تبين بان لم يكن هناك اي مشاده كلاميه وليس هناك خطا في الاجراءات كما ذكر هو في هذه الشكوى والشكوى السابقه.

تم تنبيه الموظفه بحسن التعامل مع المراجعين .

Edit Back