Case Details

Reference No 21-01-46688
Issue Date 10/01/2021 - SAbdulla7
Last Update 12/01/2021 - SAbdulla7
Health Center \ Section Zallaq Health Center \ Reception
Status Completed – Did not contact the requester
Resolution Date 1/12/2021 12:00:00 AM
Type Administrative
Request Details
Name ---
Personal ID --
Telephone ---
Email -----
Case Received Channel Complaints Box
Case Description

the receptiont should understand english

 

the person at reception should be contain should deal with international like the way they deal with local

Admin Panel
Category Complaint
Sub Category Behavioral
Priority Low
Admin Comments

تم الاجتماع بالموظفين الاستقبال لعدم تكرار مثل هذا المواقف   وشرح للمريض وقت ادخول على الطبيب وحث المرضى على تسجيل اون لاين او عن طريق اتصال 80007000  اوعن طريق التطبيق وتفادي الازدحام في المركز  واخذ اجراءات احترازية .وقد تبينه بعد الاجتماع  على حسب اقول الموظفين بان المريض كان مستعجيل وكان يتردد على الاستقبال بسؤاله الى الموظف متى يتم مناداتي  من قبل الطبيب مع  علم تم اخباره المريض وقت دخوله على الطبيب

علما بان الموظفين الاستقبال يجدون التحدث  باللغة الانجليزية

Edit Back