Case Details

Reference No 22-02-74377
Issue Date 13/01/2022 - IDarbas
Last Update 25/04/2022 - IDarbas
Health Center \ Section Sh. Sabah Al-Salem Health Center \ Doctors
Status Completed – Contacted the requester
Resolution Date 2/15/2022 12:00:00 AM
Type Administrative
Request Details
Name Dr. Shazia Qaiser
Personal ID
Telephone 32048302
Email qshaziaums@gmail.com
Case Received Channel Complaints Box
Case Description

Need to traines all medical staff specialy at the front desk and doctors espacialy female doctor on duty.

please try to upgrade medical services comptable international medical guidelines and all the staff should respected the patient and treatment should be given according to the medical guidence.

Please do not desrespect the patient and give propal opt.

Admin Panel
Category Complaint
Sub Category Behavioral
Priority Medium
Admin Comments

تم التواصل مع المريضه ان تم مراجعه الملف الالكتروني وزيارة المريضه السابقه وقد وجهت للمريضه بعض الملاحظات بهدف التحسين

الملاحظه كانت تخص موظفين الاستقبال وطريقة المعامله وقد تم التوضيح بانه يتم تدريب كافة الموظفين على حسن استقبال المرضى ومساعدتهم بما يلزم وسيتم اعادة التنبيه على هذه النقطه عن طريق مسئولة قسم السجلات

الملاحظة الثانية... كانت بخصوص خطة العلاج والتواصل مع المريض من قبل الطبيب حيث انه قد يتم تغيير خطه العلاج بدون شرح كافي للمريض وتم توضيحه بان جميع الاطباء في الفترة الصباحية هم اطباء عائلة وخطة العلاج تكون مبنيه على اسس علمية وبروتوكول موضوع

وسيتم ايضا اعاده التذكير باهمية شرح الخطة العلاجية للمريض

وقد ابدت المريضه تفهمها

وتم التواصل مع جميع الاطباء والتنبيه لهذه النقطة

د. نوره الجنيد

Edit Back