Reference No | 22-02-74377 |
---|---|
Issue Date | 13/01/2022 - IDarbas |
Last Update | 25/04/2022 - IDarbas |
Health Center \ Section | Sh. Sabah Al-Salem Health Center \ Doctors |
Status | Completed – Contacted the requester |
Resolution Date | 2/15/2022 12:00:00 AM |
Type | Administrative |
Request Details | |
Name | Dr. Shazia Qaiser |
Personal ID | |
Telephone | 32048302 |
qshaziaums@gmail.com | |
Case Received Channel | Complaints Box |
Case Description |
Need to traines all medical staff specialy at the front desk and doctors espacialy female doctor on duty. please try to upgrade medical services comptable international medical guidelines and all the staff should respected the patient and treatment should be given according to the medical guidence. Please do not desrespect the patient and give propal opt. |
Admin Panel | |
Category | Complaint |
Sub Category | Behavioral |
Priority | Medium |
Admin Comments |
تم التواصل مع المريضه ان تم مراجعه الملف الالكتروني وزيارة المريضه السابقه وقد وجهت للمريضه بعض الملاحظات بهدف التحسين الملاحظه كانت تخص موظفين الاستقبال وطريقة المعامله وقد تم التوضيح بانه يتم تدريب كافة الموظفين على حسن استقبال المرضى ومساعدتهم بما يلزم وسيتم اعادة التنبيه على هذه النقطه عن طريق مسئولة قسم السجلات الملاحظة الثانية... كانت بخصوص خطة العلاج والتواصل مع المريض من قبل الطبيب حيث انه قد يتم تغيير خطه العلاج بدون شرح كافي للمريض وتم توضيحه بان جميع الاطباء في الفترة الصباحية هم اطباء عائلة وخطة العلاج تكون مبنيه على اسس علمية وبروتوكول موضوع وسيتم ايضا اعاده التذكير باهمية شرح الخطة العلاجية للمريض وقد ابدت المريضه تفهمها وتم التواصل مع جميع الاطباء والتنبيه لهذه النقطة د. نوره الجنيد |