Reference No | 23-05-14757 |
---|---|
Issue Date | 03/05/2023 - MMahmood |
Last Update | 22/05/2023 - MMahmood |
Health Center \ Section | Al-Hoora Health Center \ Mother and Child Care |
Status | Completed – Contacted the requester |
Resolution Date | 5/4/2023 12:00:00 AM |
Type | Administrative |
Request Details | |
Name | noorul ameen |
Personal ID | 860279936 |
Telephone | 35528901 |
jnameen@gmail.com | |
Case Received Channel | Tawasul |
Case Description |
We come to the hoora health center at 9 for my chilled health checkup they look the medical care and talking longer time to respond. in the middle of the busy time they were re arranging the desk and chairs everyone has an office and we are coming to the health center because they called us for the checkups > please ask nurses be attentive and be mindful of the waiting patients |
Admin Panel | |
Category | Complaint |
Sub Category | Appointments |
Priority | High |
Admin Comments |
تم التواصل مع صاحب الشكوى نور الأمين، الرقم الشخصي: 860279936 , والمقدمة بخصوص (فترة انتظار) في قسم رعاية الامومة والطفولة وعليه تم الرجوع الى مواعيد الأطفال بتاريخ 3/5/2023 وتبين ان موعده في الساعة 10:45 صباحا وتم الاتصال به في اليوم السابق لموعده والتأكيد على حضوره الساعة 10:30 (قبل الموعد بربع ساعة). وعليه تم الاتصال به اليوم 5/4/2023 الساعة 07:45 للاستفسار عن سبب الشكوى وتبين انه قد حضر الى القسم في الساعة التاسعة صباحا أي قبل موعده قرابة الساعة والنصف وكان القسم يقدم الخدمات للموجودين على أوقات المواعيد المعطاة مسبقا وقد بينت وشرحت له عن طريقة التنظيم المتبعة على حسب المواعيد المعطاة مسبقا وابدى صاحب الشكوى شكره على الاهتمام بالشكوى وشرح النظام المعمول به في القسم للعمل في انتظام وعدم انتظار أي مريض لفترة طويلة. |