Case Details

Reference No 23-11-58142
Issue Date 22/10/2023 - FMahdi5
Last Update 02/11/2023 - FMahdi5
Health Center \ Section Al-Naim Health Center \ Reception
Status Completed – Contacted the requester
Resolution Date 10/22/2023 12:00:00 AM
Type Administrative
Request Details
Name Mohammed Omer Asif
Personal ID 900715081
Telephone 39776763
Email
Case Received Channel Tawasul
Case Description

Dear Team ,This is the situation of Naim Health center i came here as i am sick but reception here not even bothered to attend the patient . Two staff are sitting and both of them arent calling then they say appointment is finished. This happen with me before also . Someone should take serious action against it

Admin Panel
Category Complaint
Sub Category Appointments
Priority Medium
Admin Comments

رد على الشكوى المرفوعه من قبل المريض محمد عمر ورقمة الشخصي900715081: ، رقم المراجعه: 2326459597 افادوا الموظفين الموجودين في قسم السجالت وقت حضور المريض بأنه جاء في الساعة 12 ظهرا يوم الخميس 2023-12-19 ، وكانت المواعيد منتهية الساعه 11:00 ص تقريبا، وتم ابالغه بمراجعة قسم التمريض لتصنيف الحالة ، وعاد بعد ذلك ببطاقة خضراء ) اي الحالة ليست طارئة( وتم أخباره بإمكانه حجز موعد للفترة المسائية ولكنه رفض وقام بالصراخ والشتم على الموظفين بقسم السجالت والتمريض وغادر المركز ، وجاء الفترة المسائية وتم اعطائة موعد على الطبيب. وتم االتصال بالمريض واخباره بإمكانه حجز المواعيد على القنوات الموجوده لتفادي التأخير وضمان الحصول على الموعد قبل مراجعة المركز

Edit Back