Reference No | 23-11-58142 |
---|---|
Issue Date | 22/10/2023 - FMahdi5 |
Last Update | 02/11/2023 - FMahdi5 |
Health Center \ Section | Al-Naim Health Center \ Reception |
Status | Completed – Contacted the requester |
Resolution Date | 10/22/2023 12:00:00 AM |
Type | Administrative |
Request Details | |
Name | Mohammed Omer Asif |
Personal ID | 900715081 |
Telephone | 39776763 |
Case Received Channel | Tawasul |
Case Description |
Dear Team ,This is the situation of Naim Health center i came here as i am sick but reception here not even bothered to attend the patient . Two staff are sitting and both of them arent calling then they say appointment is finished. This happen with me before also . Someone should take serious action against it |
Admin Panel | |
Category | Complaint |
Sub Category | Appointments |
Priority | Medium |
Admin Comments |
رد على الشكوى المرفوعه من قبل المريض محمد عمر ورقمة الشخصي900715081: ، رقم المراجعه: 2326459597 افادوا الموظفين الموجودين في قسم السجالت وقت حضور المريض بأنه جاء في الساعة 12 ظهرا يوم الخميس 2023-12-19 ، وكانت المواعيد منتهية الساعه 11:00 ص تقريبا، وتم ابالغه بمراجعة قسم التمريض لتصنيف الحالة ، وعاد بعد ذلك ببطاقة خضراء ) اي الحالة ليست طارئة( وتم أخباره بإمكانه حجز موعد للفترة المسائية ولكنه رفض وقام بالصراخ والشتم على الموظفين بقسم السجالت والتمريض وغادر المركز ، وجاء الفترة المسائية وتم اعطائة موعد على الطبيب. وتم االتصال بالمريض واخباره بإمكانه حجز المواعيد على القنوات الموجوده لتفادي التأخير وضمان الحصول على الموعد قبل مراجعة المركز |