Reference No | 24-03-56637 |
---|---|
Issue Date | 03/03/2024 - MAteeq |
Last Update | 04/03/2024 - MAteeq |
Health Center \ Section | Ibn Sina Health Center \ Reception |
Status | Completed – Contacted the requester |
Resolution Date | 3/4/2024 12:00:00 AM |
Type | Administrative |
Request Details | |
Name | Amna Bakhsh |
Personal ID | 960111573 |
Telephone | 35036848 |
amnabakhsh3@gmail.com | |
Case Received Channel | Tawasul |
Case Description |
I went to Ibn e Sina hospital at 10 for a regular checkup and the reception told to come at 3 for appointment. I asked her if it can be urgent because I wanted a sick leave from work. I came late cause I thought she didn’t book my appointment at 3, so I came at 4 and she told me i came late and that the booking os cancelled and I have to come tomorrow because no appointment is left. Im super disappointed by the service and the fact that no urgency is shown when booking appointment for people
|
Admin Panel | |
Category | Complaint |
Sub Category | Appointments |
Priority | Medium |
Admin Comments |
تم التواصل مع المريضه و شرح آليه اخذ المواعيد المتاحه بالمركز و اتضح ان المريضه حضرت الى المركز الساعه العاشرة صباحا و تم اعطاءها موعد الساعه 3:20 عصرا الا ان المريضه لم تتمكن من حضورها على الموعد لظروف ما و عندما حضرت على الساعه 4 عصرا لم تتمكن من حصولها على الاجازة المرضيه بسبب تغيبها عن الموعد المحدد لها و في هذه الاثناء لم تكن المواعيد متاحه بسبب نقص في عدد الاطباءو عدم توفر الا طبيبين لمعالجة المرضى و هذا لا يعتبر شكوى على المركز الصحي او على موظف قسم السجلات لان تم اعطاء المريض حقها في المواعيد ولكنها تخلفت عن ذلك .
|