Case Details

Reference No 24-03-56637
Issue Date 03/03/2024 - MAteeq
Last Update 04/03/2024 - MAteeq
Health Center \ Section Ibn Sina Health Center \ Reception
Status Completed – Contacted the requester
Resolution Date 3/4/2024 12:00:00 AM
Type Administrative
Request Details
Name Amna Bakhsh
Personal ID 960111573
Telephone 35036848
Email amnabakhsh3@gmail.com
Case Received Channel Tawasul
Case Description

I went to Ibn e Sina hospital at 10 for a regular checkup and the reception told to come at 3 for appointment. I asked her if it can be urgent because I wanted a sick leave from work. I came late cause I thought she didn’t book my appointment at 3, so I came at 4 and she told me i came late and that the booking os cancelled and I have to come tomorrow because no appointment is left. Im super disappointed by the service and the fact that no urgency is shown when booking appointment for people

 

Admin Panel
Category Complaint
Sub Category Appointments
Priority Medium
Admin Comments

تم التواصل مع المريضه و شرح آليه اخذ المواعيد المتاحه بالمركز و اتضح ان المريضه حضرت الى المركز الساعه العاشرة صباحا و تم اعطاءها موعد الساعه 3:20 عصرا الا ان المريضه لم تتمكن من حضورها على الموعد لظروف ما 

و عندما حضرت على الساعه 4 عصرا لم تتمكن من حصولها على الاجازة المرضيه بسبب تغيبها عن الموعد المحدد لها 

و في هذه الاثناء لم تكن المواعيد متاحه بسبب نقص في عدد الاطباءو عدم توفر الا طبيبين لمعالجة المرضى 

و هذا لا يعتبر شكوى على المركز الصحي او على موظف قسم السجلات لان تم اعطاء المريض حقها في المواعيد ولكنها تخلفت عن ذلك .

 

Edit Back