Case Details

Reference No 24-09-95504
Issue Date 22/07/2024 - AKhuzaie
Last Update 12/09/2024 - AKhuzaie
Health Center \ Section Bilad Al-Qadeem Health Center \ Administration
Status Completed – Contacted the requester
Resolution Date 7/22/2024 12:00:00 AM
Type Administrative
Request Details
Name زينب
Personal ID 010401717
Telephone 33005175
Email no@email
Case Received Channel Tawasul
Case Description

I've been trying to call the health center call center for the past few days, the lines are always busy although I call in different times, mornings and afternoons. Please fix the issue as I want to book a telephone appointment with a family doctor and cannot visit the health center just to book the appointment as they close before I leave work

Admin Panel
Category Complaint
Sub Category Facilities and Services
Priority Low
Admin Comments

وردت شكوى من مريضة بخصوص عدم الرد على بدالة المواعيد حيث تم التواصل معها وتبين أنها كانت تتصل لأكثر من مرة على مركز الاتصال 80007000 ولكن ليس هناك أي رد وكانت تريد موعد تطبيب عن بعد حيث قلت لها بإمكاني أن أحجز موعد إن أردت فقالت إنها تم الاتصال لها من طبيبة في المركز وأنها تقترح وضح خيار موعد تطبيب عن بعد في برنامج تطبيق صحتي وقلت لها أني سوف أرفع هذا المقترح للمختصين وبعدها شكرت المريضة على سرعة الرد هذا ما لزم.

Edit Back