Reference No | 24-11-63205 |
---|---|
Issue Date | 06/11/2024 - SHashim |
Last Update | 27/11/2024 - SHashim |
Health Center \ Section | Hamad Town Health Center \ Medical Records |
Status | Completed – Contacted the requester |
Resolution Date | 11/11/2024 12:00:00 AM |
Type | Administrative |
Request Details | |
Name | Ahmed Farmazi |
Personal ID | |
Telephone | 33062211 |
Case Received Channel | Complaints Box |
Case Description |
For Afternoon dental clinic: we came at 13:00 and been asked to waitfor ticket at 13:45 after 30 minutes. people started coming and stode by machine, we end up with having no ticket and no appointment. if it was first come first serve, then why it stars at 13:45? it should start when patient come. otherwise it is fight for your ticket not first come first serve and in bahrain, why we fight for dental care. |
Admin Panel | |
Category | Complaint |
Sub Category | Facilities and Services |
Priority | Low |
Admin Comments |
تم الاتصال بالمراجع وقد اتضح انه تابع لمركز الكويت الصحي وقد قام بمراجعة المركز هناك مع ابنه الذي تعرض لاصابة بعد سقوطه في المدرسة وكان لديه نزيف في اللثه وتتحرك لديه 3 اسنان وعند تصنيفه من قبل التمريض طلب منه مراجعة مركز الشيخ عبدالله في الفترة الصباحية او مركز مدينة حمد الصحي للفترة المسائية، علما بانه قد حضر للعلاج في الساعة الواحدة ضهرا وكان بحاجة لمعاينة الطبيب فورا، تم شرح الية الحصول على المواعيد للحالات الطارئة وقنوات حجز المواعيد لضمان الحصول على المواعيد وتفادي الانتضار، كما تم التواصل مع المنسق الاول بمركز الكويت الصحي وابلاغه بالملاحظات، حيث ان مثل هذه الحالات يجب توجيههم فورا لمركز الشيخ عبدالله لأخذ العلاج اللازم |