Case Details

Reference No 24-11-63205
Issue Date 06/11/2024 - SHashim
Last Update 27/11/2024 - SHashim
Health Center \ Section Hamad Town Health Center \ Medical Records
Status Completed – Contacted the requester
Resolution Date 11/11/2024 12:00:00 AM
Type Administrative
Request Details
Name Ahmed Farmazi
Personal ID
Telephone 33062211
Email
Case Received Channel Complaints Box
Case Description

For Afternoon dental clinic:   we came at 13:00 and been asked to waitfor ticket at 13:45 after 

30 minutes. people started coming and stode by machine, we end up with having no ticket and no appointment. if it was first come first serve, then why it stars at 13:45?  it should start when patient come. otherwise it is fight for your ticket not first come first serve and in bahrain, why we fight for dental care.

Admin Panel
Category Complaint
Sub Category Facilities and Services
Priority Low
Admin Comments

تم الاتصال بالمراجع وقد اتضح انه تابع لمركز الكويت الصحي وقد قام بمراجعة المركز هناك مع ابنه الذي تعرض لاصابة بعد سقوطه في المدرسة وكان لديه نزيف في اللثه وتتحرك لديه 3 اسنان وعند تصنيفه من قبل التمريض طلب منه مراجعة مركز الشيخ عبدالله في الفترة الصباحية او مركز مدينة حمد الصحي للفترة المسائية، علما بانه قد حضر للعلاج في الساعة الواحدة ضهرا وكان بحاجة لمعاينة الطبيب فورا، تم شرح الية الحصول على المواعيد للحالات الطارئة وقنوات حجز المواعيد لضمان الحصول على المواعيد وتفادي الانتضار، كما تم التواصل مع المنسق الاول بمركز الكويت الصحي وابلاغه بالملاحظات، حيث ان مثل هذه الحالات يجب توجيههم فورا لمركز الشيخ عبدالله لأخذ العلاج اللازم 

Edit Back